حس بودن
 
سکـــــــــــــــــــــــو ت منتظر
 
 
10 دی 1398برچسب:, :: 1 قبل از ظهر ::  نويسنده : دانی

حس بودن

شب بود نگاهت را از مهتاب گرفتم!!!

بی انکه حرفی بزنی ...!

من تمام  حس بودن را در تمامی وجودم حس کردم!

آن شب باران تمام وجود مرا پر از با تو بودن کرد!

باران می بارید و ما در زیر باران قدم می زدیم بی انکه حرفی بزنیم...!

فصل پائیز بو ولی آن شب ما هر دو بهاری بودی...!

بودن با تو باور من بود کاش باور همیشگی بودی و.......

 

 



نظرات شما عزیزان:

دخترعاشق
ساعت1:15---24 مرداد 1391
سلام
لینکتون کردم با اسم سکوت منتظر
به منم سر بزنید. به شما داداشی ها احتیاج دارم
لطفا بیا و کمکم کن
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
منتظرما
میای دیگه؟


دخترعاشق
ساعت1:15---24 مرداد 1391
سلام
لینکتون کردم با اسم سکوت منتظر
به منم سر بزنید. به شما داداشی ها احتیاج دارم
لطفا بیا و کمکم کن
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
لطفا
منتظرما
میای دیگه؟


solat
ساعت18:46---23 بهمن 1390
پارس رنکینگ وب سایتی است که به شما اجازه می دهد بطور رایگان و واقعی آمار سایت و Alexa، تعداد گوگل پلاس، لایک فیسبوک و دنبال کنندگان توییتر سایت خود را افزایش دهید و بدین ترتیب محبوبیت سایت خود را در این سیستم ها بالا ببرید
کافیست در سایت ثبت نام کنید و به سایت های دیگر کاربران امتیاز دهید. به این ترتیب سایت شما برای دیگر کاربران نمایش داده می شود!
با معرفی دوستان خود با استفاده از لینک شخصی شما که پس از عضویت در اختیار شماست میتوانید 50 امتیاز به صورت رایگان دریافت کنید!بر روی لینک زیر کلیک کنید:
http://parsranking.com/parsranking-8.html


کیانا
ساعت12:11---23 بهمن 1390
من براي سال ها مينويسم ......
سال ها بعد كه چشمان توعاشق ميشوند .......
افسوس كه قصه ي مادربزرگ درست بود......
هميشه يكي بود يكي نبود

سلام وب قشنگی دارین ممنون میشم به منم سربزنین


ستایش دانی
ساعت1:17---16 دی 1390
روزها رفت ولی یاد توکمرنگ نگشت

سال ها گشت ودل ساده من سنگ نگشت

ذهن من بسترصد خاطره با یاد توبود

یادت ازصفحه این خاطره کمرنگ نگشت


Nazanin
ساعت20:50---12 مهر 1390
دانيال جون وبلاگت خيلي جيگمله موفق باشي

delgir
ساعت2:20---14 شهريور 1390
salam mamnon ke sar zadi va linkam kardi,manam linket kardam webe khobi dari moafagh bashi

مهشید
ساعت20:26---25 تير 1390
واقعا به همون غلظت شکلکه خنده داشت؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

مهشید
ساعت12:46---23 تير 1390
سلام
بدو بیا آپم


مهشید
ساعت15:22---6 تير 1390
سلام آپ کردم وقت کردی یه سر بزن
مطلبش جالبه نخونی از دستت رفته!!!


مهشید
ساعت12:17---31 خرداد 1390
oookkk

nafase faynaz
ساعت23:34---27 خرداد 1390
سلام...
مرسی شما هم وب زیبایی دارین!!!
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم!
منو به اسم نفس لینک کنین
منم شما رو به اسم منتظر لینک کردم!!!
موفق باشین!!!


مهشید
ساعت0:04---27 خرداد 1390
سلام مرسی که لینکم کردی حالا بگو من با چه اسمی لینکت کنم؟همین منتظر خوبه؟؟؟

آریایی
ساعت21:53---22 خرداد 1390
سلام مرسی از لطفتون.منم وبلاگ زیبای شما رو با نام "منتظر" لینک کردم.موفق باشید.

عاشق
ساعت9:52---21 خرداد 1390
ممنونم که به وبم سرزدی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.وب خوبی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


ممنونم که این وبلاگو برا دیدین انتخاب کردین امیدوارم خوشتون بیاد نظر یادتون نره دانیال
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 613
بازدید کل : 165259
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ